Kurssted: Sandnes kompetansesenter Rom: Plenumsal
Kursholder: Øyvind Paust Andersen Pris: 1000
Målgruppe: Ansatte i Sandnes kommune som arbeider med kunder internt/eksternt og ser at service er en kritisk suksessfaktor


Om dette kurset

Målgruppe: Ansatte i Sandnes kommune som arbeider med kunder intern og eksternt og ser at service er en kritisk suksessfaktor

Kursbeskrivelse: 

«Øyvind Paust-Andersen har mange års erfaring som foredragsholder og kursinstruktør innen kommunikasjon og samspill, humor og sosiale ferdigheter, relasjonssalg og presentasjonsteknikk. Han er også mye benyttet som konferansier / programleder i private arrangement og for næringslivet.»

Servicekvalitet;

  • Våre holdninger og betydningen av disse
  • ServiceKultur/ServiceAtferd
  • Den gode relasjonen
  • Humor/Sosiale ferdigheter - viktig element i dialog med andre
  • Forskjellen på god og dårlig kommunikasjon - konsekvenser
  • "Fornøyde medarbeidere gir fornøyde kunder"
  • Det viktige førsteinntrykket


Hvis kurset er fullt kan du sette deg på venteliste ved å trykke på knappen "Gå til venteliste".


Kontaktinformasjon til kursarrangør:
sandnes.kompetansesenter@sandnes.kommune.no


Forutsetninger
Ansatt i Sandnes kommune
Produsert av
Sandnes kompetansesenter, Sandnes kommune
Tid fra - til
18.10.2018 kl. 08:30 - 15:00
Intern pris
1000
Læringsformat
Arrangement
Ledige plasser
18 av 25
Påmeldingsfrist
03.10.2018