Om dette kurset

Dette er et kurs for ansatte i Stavanger kommune.

Målgruppe: Alle som skal bruke ehandel. Passer både for nybegynnere og de som har brukt systemet noe. Via ehandel kan du bidra til å redusere kostnadene i din virksomhet.

Innhold: Katalog bestillinger, bestilling fra ekstern nettbutikk, fritekst bestilling (formular), utskrift av ordrebekreftelse, sammenligne katalogprodukter, varemottak, godkjenning av handlekurv på mobil.

Gjennomgang av potensielle konsekvenser dersom det kjøpes utenfor avtale. 

Lunsj: Det blir servert gratis lunsj. Dersom du har allergier eller andre spesielle behov for mat, send mail til msjursen@stavanger.kommune.no senest 3 virkedager før kurset og vi tilpasser maten.

Tilgang til ehandelssystemet: sjekk i god tid at du har tilgang til ehandel. Dersom du ikke har tilgang til systemet må din leder sende inn delegeringsskjema i god tid før kursstart. I dette skjema fylles ut at du skal ha tilgang til systemet.

Kurssted: Kurs- og kompetansesenteret, Sandvigå 7, datarom i 3.etasje

Instruktører: Helge Askildsen, Nermina Adzemovic og Marie Sjursen


VELKOMMEN!

Forutsetninger
Ingen spesielle
Produsert av
Innkjøpsavdelingen
Tid fra - til
Dato og klokkeslett: Torsdag 23. mai kl. 09:00 - 14:00
Læringsformat
Arrangement
Ledige plasser
5 av 15
Påmeldingsfrist
20.05.2019