Kurset gir opplæring for ansatte i Bergen kommune.

Om dette kurset

Målgruppe: Saksbehandlere i Bergen kommune som har behov for å produsere word-dokumenter, f.eks. brev, møteinnkallinger og møtereferat. Bksak brukes til administrativ post - ikke klientpost (sikker sone).

Kursbeskrivelse: Opplæring i saksbehandlermodulen for ansatte i byrådsavdelinger, etater og fagavdelinger. Hvordan produsere og besvare innkomne dokumenter. Det er viktig at bksak/saksarkiv allerede er i bruk i administrasjonen/avdelingen.

Praktiske opplysninger: Det finnes brukerveiledninger for saksbehandlere/ledere. Disse finnes under 'Hjelp-knappen' i wwwsak, eller under 'Brukerveiledninger for IKT systemer og tjenester' i Allmenningen.


Hvis kurset er fullt kan du sette deg på venteliste ved å trykke på knappen "Gå til påmelding".


Kontaktinformasjon til kursarrangør:
mailto:bksak-doculive@bergen.kommune.no


Forutsetninger
God kjennskap til bruk av Windows. Ønskelig med erfaring fra bruk av intra-/internett.
Produsert av
IKT Konsern, Bergen kommune
Kurssted
Rådstuplass 8
Tid fra - til
12.12.16 kl 08:30 - 11:30
Tidsbruk
3 timer
Læringsformat
Arrangement
Ledige plasser
4 av 12
Påmeldingsfrist
11.12.2016