Kurset gir opplæring for ansatte i Bergen kommune.
Om dette kurset
Målgruppe: Saksbehandlere i Bergen kommune som har behov for å produsere word-dokumenter, f.eks. brev, møteinnkallinger og møtereferat. Bksak brukes til administrativ post - ikke klientpost (sikker sone).
Kursbeskrivelse: Opplæring i saksbehandlermodulen for ansatte i byrådsavdelinger, etater og fagavdelinger. Hvordan produsere og besvare innkomne dokumenter. Det er viktig at bksak/saksarkiv allerede er i bruk i administrasjonen/avdelingen.
Praktiske opplysninger: Det finnes brukerveiledninger for saksbehandlere/ledere. Disse finnes under 'Hjelp-knappen' i wwwsak, eller under 'Brukerveiledninger for IKT systemer og tjenester' i Allmenningen.
Hvis kurset er fullt kan du sette deg på venteliste ved å trykke på knappen "Gå til påmelding".
Kontaktinformasjon til kursarrangør:
mailto:bksak-doculive@bergen.kommune.no