Målgruppe: Personer som skal bestille varer og tjenester via eHandel. 

Rekkefølgekrav for påmelding: For å melde deg på grunnkurs del 2 må du først ha gjennomført grunnkurs del 1. Du må også ha fått tilgang til UBW Økonomi.

Læringsmål: Kurset skal gi grunnleggende kunnskap om bestilling, varemottak, arbeidsflyt og behandling av innkjøpsfaktura. 

Kursbeskrivelse E-handel: Registrering av rekvisisjoner, hvordan søke etter varer/handle på eHandelsplattformen. Overføring av handlekurv til UBW Økonomi. Kontroll av bestilling/rekvisisjon (kontering/mva-koder). Rekvisisjon med lokal utskrift og registrering av varemottak. Avviksbehandling av innkjøpsfaktura uten fakturamatch.  

Avmeldingsfrist: 22.10.2020
 
Fra og med denne dato er det ikke mulig å melde seg av selv - ta eventuelt kontakt med kursarrangør for å melde fra. Deltakeravgift påløper ikke hvis avmelding skjer før frist. 

Kontaktinformasjon til kursarrangør: LRS hjelper deg 

 



Forutsetninger
Grunnleggende ferdigheter i bruk av pc og internett, samt tilgang til å se og høre presentasjon via Skype. Deltagerne må ha gjennomført kurset UBW Økonomi - grunnkurs Del 1: Fakturabehandling.
Produsert av
Innkjøp konsern, Bergen kommune
Kurssted
1 Digitalt møtested
Tid fra - til
28.10.2020 08:30-12:00
Intern pris
450
Ekstern pris
450
Tidsbruk
3,5 timer
Læringsformat
Arrangement
Ledige plasser
0 av 15
Påmeldingsfrist
22.10.2020