Hva må jeg gjøre før aktivitetens start?

Kurset starter klokka 08:30, men vi anbefaler at alle forsøker å logge seg på via møtelinken i god tid før kursstart (ca. 15 min før).

Sjekk at du:

  • får koblet deg opp til kurset/møtet og se til at du har lyd og bilde
  • har tilgang og innlogging til Teams
  • benytter nettleser (Google Chrome eller Microsoft Edge) ettersom kurset gjennomføres i Microsoft Teams

Lenke til kurset sendes til deg ved påmelding (se lenger ned)

Hvordan er kurset lagt opp?

Opplæringen vil blant annet dekke følgende tema:

  • Navigering og brukerrelaterte tilpasninger
  • Behandle journalposter (avskrive restanser)
  • Opprette og behandle oppgaver, inkl. merknader
  • Opprette saker og journalposter, inkl. redigering av disse
  • Sende/ekspedere journalposter til eksterne og interne mottakere
  • Importere e-post
  • Gjøre enkle og utvidete søk, inkl. bruk av favoritter
  • Slette filer, fjerne journalpost og avslutte saker

 

Hvordan kobler jeg meg opp?


Følg denne oppskriften når du skal koble deg opp:

Veiledning pålogging Teams

Velkommen til kurs

Forutsetninger
Ansatte i Ringerike kommune som i dag bruker ESA og framover skal bruke WebSak
Produsert av
Ringerike kommune
Deltakere
Kurssted
Tid fra - til
22.10.2020 kl. 08:30-11:30
Tidsbruk
Antall timer: 3
Læringsformat
Arrangement
Ledige plasser
15 av 50
Påmeldingsfrist
21.10.2020