Om dette kurset


Målgruppe:
Personer som skal bestille varer og tjenester via ehandel.

Rekkefølgekrav for påmelding: For å melde deg på grunnkurs del 2 må du først ha gjennomført grunnkurs del 1. Du må også ha fått tilgang til UBW Økonomi.

Læringsmål: Kurset skal gi grunnleggende kunnskap om bestilling, varemottak, arbeidsflyt og behandling av innkjøpsfaktura.

Kursbeskrivelse ehandel: Registrering av rekvisisjoner, hvordan søke etter varer/handle på ehandelsplattformen. Overføring av handlekurv til UBW Økonomi. Kontroll av bestilling/rekvisisjon (kontering/mva-koder). Rekvisisjon med lokal utskrift og registrering av varemottak. Avviksbehandling av innkjøpsfaktura uten fakturamatch

Er kurset fullt? Hvis kurset er fullt, kan du sette deg på venteliste ved å trykke på knappen "gå til venteliste". Dersom du ikke får plass innen påmeldingsfristen, må du selv melde deg på neste kurs som er ledig.

Avmeldingsfrist: 21.01.2021  
Fra og med denne dato er det ikke mulig å melde seg av selv - ta eventuelt kontakt med kursarrangør for å melde fra. Deltakeravgift påløper ikke hvis avmelding skjer før frist.
Kontaktinformasjon til kursarrangør: LRS hjelper deg




Forutsetninger
Grunnleggende ferdigheter i bruk av pc og internett, samt tilgang til å se og høre presentasjon via Digitalt møterom. Deltagerne må ha gjennomført kurset UBW Økonomi - grunnkurs del 1: Fakturabehandling.
Produsert av
Innkjøp konsern, Bergen kommune
Kurssted
1 Digitalt møtested
Tid fra - til
27.01.2021 08:30-12:00
Intern pris
450
Ekstern pris
450
Tidsbruk
3,5 timer
Læringsformat
Arrangement
Ledige plasser
1 av 17
Påmeldingsfrist
22.01.2021