Om dette kurset
Målgruppe: Personer som skal bestille varer og tjenester via ehandel.
Rekkefølgekrav for påmelding: For å melde deg på grunnkurs del 2 må
du først ha gjennomført grunnkurs del 1. Du må også ha fått tilgang til UBW
Økonomi.
Læringsmål: Kurset skal gi grunnleggende kunnskap
om bestilling, varemottak, arbeidsflyt og behandling av innkjøpsfaktura.
Kursbeskrivelse ehandel: Registrering av rekvisisjoner, hvordan søke etter varer/handle på ehandelsplattformen. Overføring av handlekurv til UBW Økonomi. Kontroll av bestilling/rekvisisjon (kontering/mva-koder). Rekvisisjon med lokal utskrift og registrering av varemottak. Avviksbehandling av innkjøpsfaktura uten fakturamatch
Er kurset fullt? Hvis kurset er fullt, kan du sette deg på venteliste ved å trykke på knappen "gå til venteliste". Dersom du ikke får plass innen påmeldingsfristen, må du selv melde deg på neste kurs som er ledig.
Avmeldingsfrist: 18.02.2021
Fra og med denne dato er det ikke mulig
å melde seg av selv - ta eventuelt kontakt med kursarrangør for å melde fra.
Deltakeravgift påløper ikke hvis avmelding skjer før frist.
Kontaktinformasjon til kursarrangør: LRS hjelper deg