BkService er
kommunens nye kundestøttesystem, altså systemet der saker og henvendelser blir
registrert og behandlet. På sikt skal BkService være det
sentrale systemet for håndtering av alle henvendelser.
Kurset gir innføring i Serviceprosessene feilhåndtering og forespørsel (Henvendelser og Bestilling).
Agenda
· Gjennomgang av hovedelementer i prosessen (Henvendelser og Bestillinger)
· Hvordan registrere og behandle Henvendelser og Bestillinger i BkService
· Hvordan registrerer og oppdaterer man saker – hvilke felter må det legges informasjon inn i.
· Bruk av maler (1 kontaktpunkt)
· Bruk av kunnskapsartikler / vedlegg på saker
· Kommunikasjon med innmelder / andre saksbehandlere ved bruk av kommentarer
· Sette status (og hvordan påvirker dette SLA)
· Generell brukerveiledning i BkService
o Systemets oppbygging – dashbordet og elementer i hovedbildet
o Brukerprofil og brukerinnstillinger
Kurset holdes digitalt via Teams.
Målgruppe: Kurset er for ansatte i Ansattservice som behandler saker i BkService.
Læringsmål: Behandling og oppfølging av saker i serviceprosesser.
Avmeldingsfrist: 27. oktober 2021
Fra og med denne dato er det ikke mulig å melde seg av selv - ta eventuelt kontakt med kursansvarlig for å melde fra
Kontaktinformasjon til kursarrangør: Karen-Sofie.Fonnes@bergen.kommune.no