Ehandel. Fotograf: Ukjent

Kurs for ansatte i Bergen kommune som skal bestille varer via eHandel.

Om dette kurset


Målgruppe:
Personer som skal bestille varer og tjenester via eHandel.

Læringsmål: Kurset skal gi grunnleggende kunnskap om bestilling, varemottak, arbeidsflyt og behandling av innkjøpsfaktura.

Kursbeskrivelse: Registrering av rekvisisjoner, hvordan søke etter varer/handle på eHandelsplattformen. Overføring av handlekurv til UBW Økonomi. Kontroll av bestilling/rekvisisjon (kontering/mva-koder). Rekvisisjon med lokal utskrift og registrering av varemottak. Avviksbehandling av innkjøpsfaktura uten fakturamatch.

Avmeldingsfrist: 10.01.20.

Fra og med denne dato er det ikke mulig å melde seg av selv - ta eventuelt kontakt med kursansvarlig for å melde fra.


Kontaktinformasjon til kursarrangør:
 Postmottak LRS

Forutsetninger
Grunnleggende ferdigheter i bruk av pc og internett. Gjennomført kurset UBW Økonomi - grunnkurs Del 1: Fakturabehandling.
Produsert av
Innkjøp konsern, Bergen kommune
Deltakere
Kurssted
LRS Kurssenter, Bergen
Sektorer
1201 - Byrådsavdeling for finans, næring og eiendom
Tid fra - til
15.01.20 kl. 08:30-12:00
Intern pris
450
Læringsformat
Arrangement
Ledige plasser
1 av 14
Påmeldingsfrist
14.01.2020