Dette kurset er ment for alle ansatte i kommunen, både deg som har jobbet her en stund og deg som er nyansatt. Kurset inneholder ikke et fullstendig læringsløp, men gjennomgår det viktigste du trenger å vite som ansatt i Horten kommune.

Kurset vil gi deg informasjon om arbeidsplassen, kollegaer, rutiner og reglementer som vi alle må forholde oss til som ansatte i Horten kommune. Det er også viktig at du kjenner til hvilke plikter og rettigheter du har, og hvilke plikter og rettigheter arbeidsgiver har.

Om dette kurset

Kurset er delt opp i fem deler:

Del 1 - Innledning
Del 2 - Retningslinjer og reglementer
Del 3 - Informasjonssikkerhet
Del 4 - Hovedtillitsvalgte, hovedverneombud og trepartssamarbeidet
Del 5 - Slik bruker du min side i HR Web

Sist oppdatert
06.03.2023
Forutsetninger
Ansatt i kommunen
Produsert av
Horten kommune
Kursansvarlig
Tidsbruk
Ca. 2,5 timer
Forventet innsats
-
Læringsformat
Nettkurs