Målgruppe: Nettkurset gjelder for nye ledere i Bergen kommune.

Kurset er et av flere i kursrekken i Startskuddet, som er en del av Bergen kommune sitt Lederutviklingsprogram (LUP). Formålet er å gi alle nye ledere i kommunen en grunnleggende og innledende opplæring, som gjør dem i stand til å komme raskt i gang i ny rolle.


Læringsmål og kursbeskrivelse

Formålet med dette nettkurset er å bli kjent med Ansattservice. Det er Bergen kommune sitt interne servicesenter - som har brukerstøtte, forvaltning og drift av våre interne fag og administrative støttesystemer. 

Kurset gir deg tips om hvordan du kan søke informasjon om ting du lurer på i hverdagen.

Et mål med opplæringen er å sikre at du vet hvordan du kan finne svar på ulike spørsmål på egenhånd, og få hjelp og støtte når du trenger det.

Faglig innhold

  • Hva er Ansattservice?
  • Bli kjent med Allmenningen - intranettet vårt
  • Hjelp til selvhjelp og brukerstøtte
 

Starte kurset / påmelding
Trykk på knappen "Gå til påmelding" for å starte kurset. Du vil umiddelbart bli registrert som deltaker, og motta en e-post-bekreftelse.


Sist oppdatert
29.08.2024
Forutsetninger
Ny som leder i Bergen kommune
Produsert av
Bergen kommune, HR konsern.
Ansvarlig
Tidsbruk
Ca. 9 minutter
Læringsformat
Nettkurs