Målgruppe:
Ledere i Bergen kommune

Læringsmål:
Etter gjennomført kurs skal deltakeren ha en bedre forståelse for samtaler og dialog som viktige virkemidler i lederrollen. Deltakeren skal også føle seg bedre rustet til å gjennomføre gode samtaler og god dialog i hverdagen og fått økt bevissthet om egen samtalestil og hvordan den er i samspill med andre.

Kursbeskrivelse: 
Dette kurset er en del av det helhetlige læringsløpet «Samtaler med medarbeidere». Du finner hele læringsløpet i kompetanseplanen «Bk – Lederutviklingsprogrammet – Dypdykk» i Kompetanseportalen. Vi anbefaler at du gjennomfører læringsløpet i den rekkefølgen som er beskrevet.

Gjennom nettkurset vil du få et innblikk i hvordan du kan ha gode samtaler og god dialog med dine medarbeidere. Du vil bli mer bevisst på hvordan du snakker, hvordan andre oppfatter deg, og hvilken innvirkning du har på menneskene rundt deg. Nettkurset dekker viktige emner som kommunikasjon, lytting, spørsmål og tilbakemeldinger.

Fullført og godkjent kurs overføres automatisk til din CV i Kompetanseportalen.

Sist oppdatert
14.04.2025
Forutsetninger
Ingen
Produsert av
HR konsern, Bergen kommune
Kursansvarlig
Tidsbruk
30 minutter, inkludert oppgaver
Læringsformat
Nettkurs
Deltakervurderinger
Beklager, men det er ikke mange nok som har vurdert dette kurset ennå.
Kursvurderinger