Webinar: Søknad om «Unntak fra arbeidsgiverperioden».

  

HR inviterer til webinar hvor det gis nærmere informasjon om følgende:

-        Hvem kan søke? Både arbeidsgiver og arbeidstaker

-        Hvem kan det søkes for? Gravide, kronisk syke og ansatte med lengre tids behandling – altså 3 ulike grupper

-        Hvordan søker man om fritak/unntak?

-        Hvorfor er det viktig å søke om dette?

-        Hva skjer når søknad er sendt- hvem gjør hva? Arbeidsgiver, lønn, arbeidstaker, Nav)

  

Webinaret gjennomføres på Teams av HR v/Elin Bøen Balmer den 19.02.25 og 24.09.25.

 

Har du behov for at det arrangeres en workshop etter gjennomført webinar? Gi meg beskjed via mail, så finner jeg tidspunkt for en samlet workshop. Her får du mulighet å ta med deg dine konkrete saker og få bistand som gjør det enklere å søke. Du vil få informasjon om hva du bør ha med deg i forkant av workshopen.

Forutsetninger
For ledere som har ansvar for oppfølging av sykemeldte medarbeidere
Produsert av
Skien kommune, HR
Kurssted
Webinar
Tid fra - til
Kl. 13:00 - 14:00
Tidsbruk
1 time
Læringsformat
Arrangement
Ledige plasser
Ubegrenset
Påmeldingsfrist
19.09.2025