Bli med på et webinar for alle ledere med personalansvar i Trondheim kommune, hvor vi presenterer den nye sykefraværsmodulen i HR-portalen. Den er utviklet for å forenkle og effektivisere din hverdag som leder. Du vil få svar på: Endringer: Hvilke endringer som er gjort i sykefraværsmodulen og hvordan den nye versjonen vil forenkle din arbeidshverdag. Gevinster: Hvilke gevinster du får ved å ta den nye modulen i bruk og hvordan du kan spare tid på administrasjon. Oppfølgingsplan: Hvordan du enkelt kan opprette en oppfølgingsplan for å sikre en korrekt og systematisk oppfølging av dine ansatte. Maler: Hvordan du kan bruke maler for en standardisert prosess for dokumentasjon, og dermed øke kvaliteten i din dokumentasjon. Ressurser: Hvor du kan finne alle relevante ressurser og veiledninger i en egen ressursportal. Dette webinaret gir deg den kunnskapen og de verktøyene du trenger for å bruke den nye modulen fra dag én. Det blir også tid for spørsmål og oppsummering.