Ålesund kommune har saman med NAV Arbeidslivssenter utvikla eit kompetanseprogram for IA og sjukefråværsoppfølging, etter ein idé frå Helse Møre og Romsdal.
Kompetanseprogrammet består av fire modular i emnet “Førebygging av sjukefråvær og oppfølging av sjukmeldte”.
Målgruppa for kompetanseprogrammet er leiarar, medlemmar i HSU, tillitsvalde og verneombod.
Avdeling for HR har ansvar for Kompetanseprogrammet i Ålesund kommune, i samarbeid med Innovasjonsstøtte. NAV Arbeidslivssenter har det faglege ansvaret i gjennomføringa.
Kompetanseprogrammet er i fyrste omgang eit pilotprosjekt i kommunalområde Helse, innanfor tenesteområda heimeteneste og omsorgsdistrikt. Pilotprosjektet vil gjennomførast hausten 2022. Ut i frå erfaringar frå pilotprosjektet, vil ein vidareutvikle og implementere kompetanseprogrammet for fleire.