I grunnkurset vil det i første del av kurset bli en visning av funksjonalitet, og på slutten vil dere få utføre noen øvingsoppgaver. 

 Dette vil vi gjennomgå:

  • Søkemuligheter, rapporter 
  • Opprette saker, journalposter, saksframlegg 
  • Legge til vedlegg 
  • Sende dokument på godkjenning 
  • Sende dokumenter på høringsrunder
  • Digital forsendelse 
  • Avskrive 
  • Tilgangsstyring 
  • Drop-funksjon fra bla. utforsker, outlook, teams 

Forberedelse før kurset: 

Har du anledning kan du ta en titt i elæringsportalen for Elements og velg flisen for «Saksbehandling» eller «Lederoppfølging». Lenke her: Portal e-læring (infocaption.com) 

Ta med bærbar PC, men sjekk om den er klar for Elements.

Som en del av dere allerede har oppdaget, har det dukket opp et nytt ikon nederst til høyre ved klokka. Ikonet er et gult spørsmålstegn.


Ved å klikke på dette får du info om PC-navn, IP-adresse og om PC'en er klar for Elements.


Kurssted
Tid fra - til
09.00-11.00
Tidsbruk
2 timer
Læringsformat
Arrangement
Ledige plasser
12 av 15
Påmeldingsfrist
07.02.2023
Deltakervurderinger
Beklager, men det er ikke mange nok som har vurdert dette kurset ennå.
Kursvurderinger