«Ny som leder i Bergen kommune» er en obligatorisk kursrekke for alle som blir ledere i Bergen kommune.

Kursrekken består av flere moduler og deltaker må melde seg på hver modul for seg.

Modulene er:

  • Modul 1: Bergen kommune som organisasjon
  • Modul 2: Rammer for personalledelse 1
  • Modul 3: Rammer for personalledelse 2
  • Modul 4: Ledelse og deg som leder
  • Modul 5: HMS for ledere (NB! Fremmøtekurs på Grand Hotel Terminus)
NB! Nettkurset "Leder i Bergen kommune" må gjennomføres i forkant av de digitale modulene. Egen påmelding!

Målgruppe: Nye ledere ansatt i Bergen kommune
Læringsmål: Etter kurset skal du ha kunnskap om:
• Hva vil det si å være leder i Bergen kommune?
• Hva påvirker din hverdag som leder?
• Hva er viktig for organisasjonen og hva er viktig på ditt arbeidssted?

Kursbeskrivelse: Stikkord for refleksjonene er etikk og verdier, mestringsorientert ledelse, endringskrav, personalledelse, digitalisering og omstilling, kommunen som samfunnsaktør, inkludering og mangfold med mer.

Krav for å få kursrekken godkjent:
• Nettkurset "Leder i Bergen kommune" må være gjennomført (i forkant av modulene)
• Du må ha deltatt på alle modulene 

Fullført og godkjent kursrekke overføres automatisk til din CV i Kompetanseportalen.

Gjennomføring via Teams:
Deltakerne melder seg på modulene via KS Læring. Informasjon om pålogging til "møterommet", vil deltaker finne på kurssiden etter at påmelding er gjort.
NB! Deltaker må teste at Teams fungerer teknisk før kursdagen, med lyd (og video). Kontakt Ansattservice dersom du trenger hjelp.


Avmeldingsfrist: Mandag 06.03.2023 - Fra og med denne dato er det ikke mulig å melde seg av selv - ta eventuelt kontakt med kursansvarlig for å melde fra.


Prerequisites
Nettkurset "Leder i Bergen kommune" må være fullført
Produced by
HR konsern, Bergen kommune
Coordinator
Instructors
Location
1 Digitalt møtested
Time from - to
09.05.2023 kl. 09:00-11.30
Internal price
500
Course Type
Event
Available seats
10 of 30
Deadline
05.05.2023