Målgruppe:
Ledere i Bergen kommune
Læringsmål:
Etter gjennomført kurs skal deltakeren ha en bedre forståelse for samtaler og
dialog som viktige virkemidler i lederrollen. Deltakeren skal også føle seg
bedre rustet til å gjennomføre gode samtaler og god dialog i hverdagen og fått
økt bevissthet om egen samtalestil og hvordan den er i samspill med andre.
Kursbeskrivelse:
Dette kurset er en del av det helhetlige læringsløpet «Samtaler med
medarbeidere». Du finner hele læringsløpet i kompetanseplanen «Bk –
Lederutviklingsprogrammet – Dypdykk» i Kompetanseportalen. Vi
anbefaler at du gjennomfører læringsløpet i den rekkefølgen som er beskrevet.
Gjennom nettkurset vil du få et innblikk i hvordan du kan ha gode samtaler og god dialog med dine medarbeidere. Du vil bli mer bevisst på hvordan du snakker, hvordan andre oppfatter deg, og hvilken innvirkning du har på menneskene rundt deg. Nettkurset dekker viktige emner som kommunikasjon, lytting, spørsmål og tilbakemeldinger.
Fullført og godkjent kurs overføres automatisk til din CV i Kompetanseportalen.Last updated
Prerequisites
Produced by
Coordinator
Har du innspill eller spørsmål om kurset kan du sende en
melding.
OBS! Skriv hvilket kurs det gjelder
og e-postadressen vi kan nå deg på.