Bli med på et webinar for alle ledere med personalansvar i Trondheim kommune, hvor vi presenterer den nye sykefraværsmodulen i HR-portalen. Den er utviklet for å forenkle og effektivisere din hverdag som leder. Du vil få svar på: Endringer: Hvilke endringer som er gjort i sykefraværsmodulen og hvordan den nye versjonen vil forenkle din arbeidshverdag. Gevinster: Hvilke gevinster du får ved å ta den nye modulen i bruk og hvordan du kan spare tid på administrasjon. Oppfølgingsplan: Hvordan du enkelt kan opprette en oppfølgingsplan for å sikre en korrekt og systematisk oppfølging av dine ansatte. Maler: Hvordan du kan bruke maler for en standardisert prosess for dokumentasjon, og dermed øke kvaliteten i din dokumentasjon. Ressurser: Hvor du kan finne alle relevante ressurser og veiledninger i en egen ressursportal. Dette webinaret gir deg den kunnskapen og de verktøyene du trenger for å bruke den nye modulen fra dag én. Det blir også tid for spørsmål og oppsummering. Her er lenke til google meet, webinaret vil starte onsdag kl. 14.00 og varer ca 45 minutter.
