Modul 5 i rekken Basisledelse for nye ledere tar for seg fire ulike tema. Kommunens økonomi fra et overordnet perspektiv, innkjøpspolicy og rammeavtaler i Bergen kommune, virksomhetsstyring gjennom systemet Balansert Målstyring og til slutt arkiv.

Om dette kurset

Modul 5 er det siste kurset i rekken Basisledelse for nye ledere. Kurset tar for seg fire ulike tema. For det første kommunens økonomi fra et overordnet perspektiv. Her får du høre om inntektssystemet og byens budsjett. Deretter får du innblikk i kommunens innkjøpspolicy og rammeavtaler. Du får lære om virksomhetsstyring gjennom systemet Balansert Målstyring, og til slutt får du innsikt i det som handler om kommunens arkiv.


Hvis kurset er fullt kan du sette deg på venteliste ved å trykke på knappen "Gå til påmelding".



Forutsetninger
Ingen
Produsert av
HR-seksjonen Bergen kommune
Kurssted
Grand hotell Terminus, Bergen
Tid fra - til
17.11.2016 08:30-15:00
Intern pris
700
Læringsformat
Arrangement
Ledige plasser
13 av 30
Påmeldingsfrist
16.11.2016