Påmeldingsmuligheter for dette kurset


Kurset gjelder for ansatte i Bergen kommune og skal gi deg innsikt i hvordan en samtale via tolk foregår.
Hensikten med kurset er å gi ansatte i Bergen kommune grunnleggende innføring i tolketekniker- og metoder og tolkens yrkesetiske retningslinjer.


Kurset setter fokus på riktig bruk av tolk for ansatte i Bergen kommune.



Om dette kurset


Den 30.oktober arranger tolketjenesten i Bergen kommune kurs i kommunikasjon via tolk.

Kurset er ment for ansatte i Bergen kommune

Formålet med kurset er å gi ansatte opplæring i riktig bruk av tolk for å sikre optimal utbytte av tjenesten.  

Innholdet i kurset

  • Tolketjenesten som organisasjon
  • Retningslinjer for god tolkeskikk
  • Tolketekniker- og metoder
  • Bestillingsprosessen


Avmeldingsfrist: 20.10.17


Kontaktinformasjon til kursarrangør: 

Mohamed.Bani-Saad@bergen.kommune.no

Gjester har ikke tilgang til dette kurset, vennligst logg inn.