Bilde av en CV

HR-konsern inviterer ledere, rådgivere og HR-medarbeidere, som jobber med rekruttering, til fagdag tilknyttet rekruttering. Vi ønsker å diskutere og gjennomgå ulike problemstillinger vi møter når vi jobber med rekruttering.

Om dette kurset

Hvilke utfordringer møter vi når vi jobber med rekruttering?

Finner vi de søkerne vi håper å nå på søkerlistene våre?

Hvilke vurderinger må vi gjøre når vi skal sortere og velge ut den best kvalifiserte søkeren på bakgrunn av kvalifikasjonskrav i utlysningsteksten? 

Hvordan kan vi kvalitetssikre sortering og utvelgelsesprosessen?

Kan vi i ettertid etterprøve valgene vi gjør?

Har vi de verktøyene og hjelpemidlene vi trenger for å kunne kvalitetssikre rekrutteringsprosessene?

 

Deltakerne oppfordres til å melde inn anonymiserte case eller tema til diskusjon!


Målgruppe: Ledere, rådgivere og HR-medarbeidere som jobber med rekruttering.


Hvis kurset er fullt kan du sette deg på venteliste ved å trykke på knappen "Gå til påmelding".


Kontaktinformasjon til kursarrangør:
 Kursadm HR konsern, Bergen kommune


Avmeldingsfrist: 3. november 2017 (f.o.m. denne dato er det ikke lenger mulig å melde seg av kurset).


Forutsetninger
Ingen
Produsert av
HR konsern, Bergen kommune
Kursansvarlig
Instruktører
Kurssted
Grand hotell Terminus, Bergen
Tid fra - til
08.11.2017 kl.09:00-15:00
Intern pris
700
Læringsformat
Arrangement
Ledige plasser
8 av 30
Påmeldingsfrist
01.11.2017