Hvordan lykkes med LinkedIn


Digitalt foredrag 2.mai 10:00 - 11:00 med Fredrik Fornes
Lenke her

Ansattes profiler er vist å være minst like viktige som organisasjonenes egne profiler som merkevarebygging av arbeidsgiver.


LinkedIn er enkelt å bli god på – hvis du bare vet hvordan. 

Hva skal til for å styrke posisjonen vår som en attraktiv arbeidsgiver? Hvordan tiltrekker vi oss kompetanse i et arbeidsmarked med stor konkurranse, og hva kan vi gjøre for at våre dyktige medarbeidere forblir i jobbene sine? Et ledd i arbeidet med å oppnå dette er gjennom mer målrettet profilering av kommunen som arbeidsgiver. 


LinkedIn er en sosial plattform som i økende grad brukes innen arbeidslivet. For mange jobbsøkere er profiler på LinkedIn et viktig førsteinntrykk av en organisasjon de vurderer å søke jobb i.  Ett tiltak for å styrke kommunens arbeidsgiverprofil, er derfor bevisstgjøring og kompetanseheving blant kommunens ledere når det gjelder bruk av LinkedIn som plattform for merkevarebygging og rekruttering. 


Foredraget tas opp og legges tilgjengelig i etterkant.


Bilde av Fredrik Fornes

Fredrik Fornes




Forutsetninger
Målgruppen for foredraget er ledere, rekrutteringsansvarlig, HR- rådgivere/konsulenter, kommunikasjonsmedarbeidere samt tillitsvalgte og verneombud
Produsert av
Personaltjenesten, Trondheim kommune
Kursansvarlig
Kurssted
01 Digitalt
Tid fra - til
02.05.2022 kl. 10:00-11:00
Læringsformat
Arrangement
Ledige plasser
445 av 500