Målgruppe: Nettkurset gjelder for nye ledere i Bergen kommune.
Kurset er et av flere i kursrekken i Startskuddet, som er en del av Bergen kommune sitt Lederutviklingsprogram (LUP). Formålet er å gi alle nye ledere i kommunen en grunnleggende og innledende opplæring, som gjør dem i stand til å komme raskt i gang i ny rolle.
Læringsmål og kursbeskrivelse
Formålet med dette nettkurset er å bli kjent med Ansattservice. Det er Bergen kommune sitt interne servicesenter - som har brukerstøtte, forvaltning og drift av våre interne fag og administrative støttesystemer.
Kurset gir deg tips om hvordan du kan søke informasjon om ting du lurer på i hverdagen.
Et mål med opplæringen er å sikre at du vet
hvordan du kan finne svar på ulike spørsmål på egenhånd, og få hjelp og støtte
når du trenger det.
Faglig innhold
- Hva er Ansattservice?
- Bli kjent med Allmenningen - intranettet vårt
- Hjelp til selvhjelp og brukerstøtte
Starte kurset / påmelding
Trykk på knappen "Gå til påmelding" for å starte kurset. Du vil umiddelbart bli registrert som deltaker, og motta en e-post-bekreftelse.
