Om dette kurset

Ta med deg kaffekoppen og bli med oss i HR på webinar om oppfølging av fravær.

Målgruppe: Ledere og andre involvert i fraværsregistrering på arbeidssteder i Bergen kommune.

Læringsmål: Etter kurset skal du ha oversikt over fraværet ditt, og kunne finne gode hjelpemidler for handtering av fravær.

Kursbeskrivelse: Kaffepraten inneholder en kort innføring av regelverkets rammer rundt fravær, forslag til gode rutiner og RS-tips knyttet til fravær.

Vi vil gjerne ha spørsmål fra dere i forkant, send epost med spørsmål til kursansvarlig. Spørsmål som dukker opp underveis vil vi gjerne ha i kommentarfeltet, så vil vi besvare disse etter innleggene  

Vel møtt!

Avmeldingsfrist: 19.05.2021
Fra og med denne dato er det ikke mulig å melde seg av selv - ta eventuelt kontakt med kursansvarlig for å melde fra.


Kontaktinformasjon til kursarrangør:  mailto:TaleNesmann.Berntsen@bergen.kommune.no



Produced by
HR Konsern
Location
1 Digitalt møtested
Time from - to
20.05.2021 13:00-14:00
Course Type
Event
Available seats
65 of 200
Deadline
19.05.2021