2 timers workshop om rutiner og overføring av elevmapper i Bk360

Maks EN påmeldt pr. skole, men flere kan delta sammen.

Kurset er digitalt via Teams. Påmeldte deltakere får tilsendt lenke.

NB! Dersom du har byttet jobb eller er nytilsatt må du sjekke din egen profil i KS Læring. (se veiledning i ansatthjelpen på Allmenningen)

Målgruppe:  Skoleledere og administrativt ansatte i kommunale skole i Bergen.

Læringsmål: Overføring av elevsaker mellom bergensskolene

Kursbeskrivelse: 
Gjennomgang av rutiner for overføring av elevsaker. 


Avmeldingsfrist: 21.05.21
Fra og med denne dato er det ikke mulig å melde seg av selv - ta eventuelt kontakt med kursansvarlig for å melde fra


Kontaktinformasjon til kursarrangør: Fagsystemer.skole@bergen.kommune.no

Prerequisites
Ansatte i skoleledelse/administrasjon i kommunal grunnskole i Bergen.
Produced by
Etat for skole, Team forvaltning, Bergen kommune
Time from - to
27.05.2021 kl. 09:00-11:00
Course Type
Event
Available seats
13 of 25
Deadline
22.05.2021