BkService er kommunens nye kundestøttesystem, altså systemet der saker og henvendelser blir registrert og behandlet. På sikt skal BkService være det sentrale systemet for håndtering av alle henvendelser.

 Kurset gir innføring i Serviceprosessene feilhåndtering og forespørsel (Henvendelser og Bestilling).

 Agenda

·         Gjennomgang av hovedelementer i prosessen (Henvendelser og Bestillinger)​

·         Hvordan registrere og behandle Henvendelser og Bestillinger i BkService​

·         Hvordan registrerer og oppdaterer man saker – hvilke felter må det legges informasjon inn i. ​

·         Bruk av maler  (1 kontaktpunkt)​

·         Bruk av kunnskapsartikler / vedlegg på saker​

·         Kommunikasjon med innmelder / andre saksbehandlere ved bruk av kommentarer​

·         Sette status (og hvordan påvirker dette SLA) ​

·         Generell brukerveiledning i BkService​

o    Systemets oppbygging – dashbordet og elementer i hovedbildet​

o    Brukerprofil og brukerinnstillinger 

 

Kurset holdes digitalt via Teams.


Målgruppe: Kurset er for ansatte i Ansattservice som behandler saker i BkService. 

Læringsmål: Behandling og oppfølging av saker i serviceprosesser. 


Avmeldingsfrist: 27. oktober 2021

Fra og med denne dato er det ikke mulig å melde seg av selv - ta eventuelt kontakt med kursansvarlig for å melde fra

Kontaktinformasjon til kursarrangør: Karen-Sofie.Fonnes@bergen.kommune.no


  

Prerequisites
Ingen
Produced by
Seksjon for digitalisering og innovasjon, Bergen kommune
Location
1 Digitalt møtested
Time from - to
28.10.2021 kl. 09:00-11:30
Course Type
Event
Available seats
80 of 100
Deadline
27.10.2021