Påmeldingsmuligheter for dette kurset


Kurset er for ansatte i BBSI som skal godkjenne reiseregning etc.

Dette gjelder enhetsleder og konsulenter/sekretærer på nivå 1 og 2 i Bergen kommune, BBSI.

Om dette kurset


Målgruppe: Enhetsleder og konsulenter/sekretærer på nivå 1 og 2 i Bergen kommune, BBSI


Kursbeskrivelse:

Via digital selvbetjening får ansatte  i Bergen kommune tilgang til lønns- og personalsystemet Agresso HR. Her kan en både se, registrere og endre opplysninger om seg selv.

Noen opplysninger som blir registrert må godkjennes. Disse vil gå på en digital flyt for behandling - før eventuell utbetaling, eller lagring i systemet.

Først ute er "Digital refusjon av utlegg" som startet 09.04.2018.



Kontaktinformasjon til kursarrangør: Kari Øvrebø, tlf.: 55567426
epost: kari.ovrebo@bergen.kommune.no


Gjester har ikke tilgang til dette kurset, vennligst logg inn.