Kurset gjelder for ansatte i Bergen kommune og skal gi deg en helhetlig gjennomgang av løsningen som de ansatte i barnehagen benytter med fokus på kommunikasjon, fravær, planleggings- og dokumentasjonsarbeid med mer.
Om dette kurset
Målgruppe: Administrative brukere og superbrukere ansatt i Bergen kommune
Kursbeskrivelse: Kurset skal gi deg en helhetlig gjennomgang av løsningen som de ansatte i barnehagen benytter med fokus på kommunikasjon, fravær, planleggings- og dokumentasjonsarbeid med mer.
Kursinnhold:
- Oversikt barn
- Barnets kort
- Meldingsfunksjon
- Rapporter
- Bildedeling
- Profilbilde
- Åpningstider
- Barnehageår
- Fraværsinnstillinger
- Inn- og utregistrering
- Support
Avmeldingsfrist: 02.04.19
Fra og med denne dato er det ikke mulig å melde seg av selv - ta eventuelt kontakt med kursansvarlig for å melde fra.
Kontaktinformasjon til kursarrangør: marie.aune@bergen.kommune.no