Kurs for saksbehandlere i Bergen kommune som skal behandle eller registrere problem i BkService
Bergen kommune innfører nå nytt kundestøttesystem, som informert på Allmenningen.
Det nye systemet, BkService tas i bruk 3. mai 2021 som en erstatning for systemet Remedy.
Det nye kundestøttesystem støtter opp under felles serviceprosesser og god arbeidsflyt i tjenestene, på en enkel og fremtidsrettet måte.
Problemprosessen er den prosessen som tar hånd om livssyklusen for alle problemer. Det primære målet for problemprosessen er å finne underliggende årsak til at en feil oppstår og fjerne denne. Problemprosessen har også som mål å forebygge at feil oppstår, samt å minimere konsekvenser av feil som oppstår. Prosessen benyttes i hovedsak av Drifts- og System-avdelingene.
Kurset gir innføring i problem prosessen.
Kurset gir en innføring til hvordan
saksbehandlere skal benytte BkService ved overgangen fra Remedy.
Agenda
- Gjennomgang av problemprosess
- Presentasjon av hvordan en jobber i BkService
Kurset holdes digitalt via Teams.