Vi anbefaler at dette kurset i annonsering gjennomføres før kurs i kandidathåndtering.
Om dette kurset
Målgruppe: Ledere, saksbehandlere, personalmedarbeidere, ansatte som jobber med rekrutteringsfaglige spørsmål i Bergen kommune.
Tilgang til rekrutteringsverktøyet forutsetter gjennomført kurs.
Kursbeskrivelse: Vi utøver Bergen kommunes rekrutteringspolitikk gjennom praktisk rekruttering og bruk av rekrutteringsverktøy. Kommunen, arbeidsplassen og stillingen profileres gjennom utlysningsteksten. Annonsene skal bidra til å skaffe nok arbeidskraft med rett kompetanse, for å kunne levere tjenester av høy kvalitet.
Vi går gjennom:
- Lov og avtaleverk tilknyttet rekruttering
- Tilgang og pålogging
- Utarbeidelse av annonse
- Publisere annonse
Hvis kurset er fullt kan du sette deg på venteliste ved å trykke på knappen "Gå til påmelding"
Kontaktinformasjon til kursarrangør: Kursadm HR-seksjonen, Bergen kommune,