To personer i samtale. Foto.
Ønsker du å bli enda bedre til å snakke med dine medarbeidere når de strever med å mestre arbeidssituasjonen, er sykemeldte eller fare for fravær er til stede? Dette kurset kan bidra til å øke dine kunnskaper og ferdigheter i samtalen.
Kurset holdes av NAV Arbeidslivssenter Hordaland, for Bergen kommune.

Om dette kurset

Målgruppe: Ledere, tillitsvalgte, verneombud og IA-kontaktpersoner

Læringsmål: Etter kurset skal du ha

  • Kunnskap om hvordan møte utfordringer i kommunikasjon mellom mennesker
  • Kunnskap om hvordan du legger opp samtalen systematisk
  • Kjennskap til utfordringer du kan møte i samtalen og kritiske faktorer for å lykkes
  • Kjennskap til verktøy for gjennomføring av en kvalitativ og målrettet samtale med de ansatte

Kursbeskrivelse: 

Gjennom dialog og samtaler med dine medarbeidere kan du få avklart hva som skal til for å forebygge, eller forkorte fravær for den enkelte. På kurset gis det råd om hvordan denne samtalen kan legges opp for å være nyttig både for arbeidstaker og arbeidsgiver.


Hvis kurset er fullt kan du sette deg på venteliste ved å trykke på knappen "Gå til påmelding".


Kontaktinformasjon til kursarrangør: 
mailto:Kursadm.HR-seksjonenBergenkommune@bergen.kommune.no


Forutsetninger
Ingen
Produsert av
HR-seksjonen, Bergen kommune
Kurssted
Grand hotell Terminus, Bergen
Tid fra - til
1. november 2016 kl. 09.00-15.00
Intern pris
700
Læringsformat
Arrangement
Ledige plasser
1 av 25
Påmeldingsfrist
30.11.2016