Ønsker du å bli enda
bedre til å snakke med dine medarbeidere
når de strever med å mestre arbeidssituasjonen,
er sykemeldte eller fare for fravær er til stede?
Dette kurset kan bidra til å øke dine kunnskaper
og ferdigheter i samtalen.
Kurset holdes av NAV Arbeidslivssenter Hordaland, for Bergen kommune.
Om dette kurset
Målgruppe: Ledere, tillitsvalgte, verneombud og IA-kontaktpersonerLæringsmål: Etter kurset skal du ha
- Kunnskap om hvordan møte utfordringer i kommunikasjon mellom mennesker
- Kunnskap om hvordan du legger opp samtalen systematisk
- Kjennskap til utfordringer du kan møte i samtalen og kritiske faktorer for å lykkes
- Kjennskap til verktøy for gjennomføring av en kvalitativ og målrettet samtale med de ansatte
Kursbeskrivelse:
Gjennom dialog og samtaler med dine medarbeidere kan du få avklart hva som skal til for å forebygge, eller forkorte fravær for den enkelte. På kurset gis det råd om hvordan denne samtalen kan legges opp for å være nyttig både for arbeidstaker og arbeidsgiver.
Hvis kurset er fullt kan du sette deg på venteliste ved å trykke på knappen "Gå til påmelding".
Kontaktinformasjon til kursarrangør:
mailto:Kursadm.HR-seksjonenBergenkommune@bergen.kommune.no
Forutsetninger
Ingen
Produsert av
HR-seksjonen, Bergen kommune
Kurssted
Grand hotell Terminus, Bergen
Tid fra - til
1. november 2016 kl. 09.00-15.00
Intern pris
700
Læringsformat
Arrangement
Ledige plasser
1 av 25
Påmeldingsfrist
30.11.2016