I kurset går vi gjennom ferielovens bestemmelser og den praktiske håndteringen i Bergen kommune.
Kurset er for ansatte i Bergen kommune
Om dette kurset
Målgruppe: Ledere og personalmedarbeidere i Bergen kommune
Kursbeskrivelse: God planlegging og riktig håndtering av spørsmål omkring ferieavvikling og opptjening av feriepenger, sikrer at ferieavviklingen kan foregå på en god måte. Det krever at du som leder eller personalmedarbeider er godt forberedt og har overveid de viktigste problemstillingene rundt ferie på forhånd. Vi går i kurset gjennom ferielovens bestemmelser og ser på den praktiske håndteringen i Bergen kommune.
Kurset er på Grand Hotell Terminus
Hvis kurset er fullt kan du sette deg på venteliste ved å trykke på knappen "Gå til påmelding".
Forutsetninger
Ingen
Produsert av
HR-seksjonen, Bergen kommune
Instruktører
Kurssted
Grand hotell Terminus, Bergen
Tid fra - til
02.11.16 kl. 09:00-14:00
Intern pris
700
Læringsformat
Arrangement
Ledige plasser
20 av 30
Påmeldingsfrist
01.11.2016