Påmeldingsmuligheter for dette kurset

Målgruppe: Leder og ansatte i Bergen kommune.

Læringsmål: Etter kurset skal du kjenne til IP, koordinator og barnekoordinator, brukermedvirkning og hvordan få støtte og veiledning i dette arbeidet fra KE i Bergen kommune.

Kursbeskrivelse: Kurset vil gi en kort innføring i individuell plan, koordinator og barnekoordinator, om rettigheter og plikter knyttet til individuell plan og om hvordan koordinatorrollen kan ivaretas. Prosedyrer og rutiner i Bergen kommune, KE sine oppgaver i kommunen og kort om hvordan systemkoordinatorene i KE kan være til støtte for koordinatorer.

Avmeldingsfrist: 15.09.2023
Fra og med denne dato er det ikke mulig å melde seg av selv - ta eventuelt kontakt med kursansvarlig for å melde fra.

Kontaktinformasjon til kursarrangør: 

jenny.beinset@bergen.kommune.no

kathrine.aasebo@bergen.kommune.no



Gjester har ikke tilgang til dette kurset, vennligst logg inn.