Enrolment options

Om dette kurset

Målgruppe 
Kurset er frivillig. Det passer for personer som skal behandle inngående leverandørfaktura og internordre,
samt omkontere bokførte utgifter/inntekter. 
Du må ha fått tilgang til UBW økonomi web innen fristen for påmelding til øvingsarena.

Læringsmål
I dette kurset får du trening i å behandle leverandørfaktura i ulike situasjoner, tilpasse konteringen, bruke artskontoplanen og
ulike mva-koder for leverandørfaktura, samt generell trening på det du har lært i nettkurs.

Kursbeskrivelse
Følgende tema tas opp:

  • Godkjenning av internordre
  • Praktiske øvelser i å behandle leverandørfaktura 
    • Godkjenne
    • Dele rad / splitte faktura
    • Parkere
    • Avvise
    • Videresende
    • Angre en handling
    • Behandle kreditnota
      • Relatere ovenstående til kontroll av kontering på en innkjøpsordre i BkBestilling

VIKTIG om deltagelsen
1.     Ingen andre kan melde deg på enn deg selv. Du må ha ressursnr og brukerid før du kan melde deg på.

2.     I UBW økonomi web kursbasen blir det på forhånd tilordnet eksempelfakturaer til hver deltager. For å få tilgang til dette, MÅ deltager ha tilgang til kommunalt nett, enten på jobb-pc tilkoblet hjemmefra, eller på jobb-pc som er direkte koblet i kommunalt nett

Dokumenter som vil bli brukt i kurset
I tillegg til selve kurspresentasjonen er det noen dokumenter som er god hjelp i hverdagen som vil bli brukt i kurset.   
Du finner tips om dette inne på kurssiden når du har meldt deg på.

Er kurset fullt? 
Hvis kurset er fullt, kan du sette deg på venteliste ved å trykke på knappen "gå til venteliste".
Dersom du ikke får plass innen påmeldingsfristen, må du selv gå inn å melde deg på neste kurs som er ledig.

Avmeldingsfrist: 05.10.2023
Fra og med denne dato er det ikke mulig å melde seg av selv - ta eventuelt kontakt med kursansvarlig for å melde fra.
Deltakeravgift påløper ikke hvis avmelding skjer før frist.

Hvis avmeldingsfrist er gått ut, kontakt oss via denne lenken. 


Guests cannot access this course. Please log in.