Hvordan melde på ansatte på ditt arbeidssted på et arrangement (Lederpåmelding)

Det er nå mulig å melde på ansatte som tilhører det arbeidsstedet du er leder for, på et arrangement. NB: dette forutsetter at lederpåmelding er aktivert i arrangementet. (Merk: Hvis du er leder på et nivå som har undernivåer, må du ha rollen Rapportilgang på alle undernivåer for å få opp oversikten over ansatte på et undernivå. - Se hjelpefilen Hvordan gi en leder/rapportør rapportilgang på alle undernivåer)

Det gjør du på følgende måte:

1. Hvis du selv er meldt på arrangementet, klikk Meld på deltakere. Hvis du ikke er påmeldt arrangementet selv, klikker du på Gå til påmelding. Nederst i oversikten over påmeldingsmetoder, finner du Arrangement: Lederpåmelding. Klikk på Meld på deltakere. 

2. I feltet Organisasjon klikker du på Velg og velger ditt arbeidssted. Da får du opp de ansatte på ditt arbeidssted, slik (hvis du er leder lenger oppe i organisasjonen, vil du få en oversikt over alle i de forskjellige undernivåene):
Manager enrolment

3. Klikk på aktuell(e) bruker(e) som skal meldes på arrangementet og klikk på Legg til. NB: Hvis de du melder på skal ha mulighet til å melde seg av, må du hake av for Deltaker skal kunne melde seg ut selv.

4. Nå er de(n) ansatte fra ditt arbeidssted meldt på arrangementet og har fått en e-postmelding om det.

Sist endret: tirsdag, 8. juni 2021, 15:08