Påmeldingsmuligheter for dette kurset


Om kurset:

Er du leder med personalansvar? 

Dette kurset gir deg en innføring i lederrutiner og de viktigste funksjonene i WebSak+ for ledere. Du vil lære om oppfølging av restanser, fordeling av saker og dokumenter, innsynsoppfølging, godkjenningsprosesser, digitale personalmapper og mer.

For å få best mulig utbytte av kurset bør du allerede ha kjennskap til grunnleggende funksjoner i WebSak+, som å opprette saker, dokumenthåndtering og søke i systemet. Hvis du er usikker på dette, anbefaler vi at du først tar et digitalt minikurs eller grunnleggende kurs.

Dato: 10. September 2025 (3 timer)

Sted: Dette kurset vil bli gjennomført på Teams. Du vil motta lenke etter at du har meldt deg på kurset.

Forkunnskaper:  Kurset krever at du allerede er kjent med enkelte funksjoner i WebSak+.


Gjester har ikke tilgang til dette kurset, vennligst logg inn.