Kompetanseportalen fikk nytt design høsten 2023. Noen forklaringer, bilder og filmer i kurset kan avvike fra det nye designet.
Målgruppe
Nettkurset gjelder for ansatte i Bergen kommune som har fått ansvar for å registrere og vedlikeholde krav og planer i kompetansesystemet Kompetanseportalen.
Det er kun 2-3 personer pr. etat som kan ha rollen planadministrator. Opplæring må derfor være avklart med etaten / byrådsavdelingen før du starter å ta dette kurset. Les mer i BkKvalitet.
For å gjennomføre kurset trenger du tilgang til et kursmiljø. Opplæringen må derfor også være avklart med Ansattservice i forkant, slik at kun de som faktisk skal ha rolle som planadministrator bruker tid på å gjennomføre kurset.
Læringsmål
Etter fullført kurs skal du være i stand til å opprette og vedlikeholde krav og planer i Kompetanseportalen. Du skal i tillegg kjenne til rutiner og forstå ansvaret du har som planadministrator.
Kursbeskrivelse
Kurset gir en grunnleggende innføring i hvordan du oppretter og vedlikeholder krav og planer i Kompetanseportalen.
Du får øvelser underveis, og i noen leksjoner må du bekrefte og svare på spørsmål for å komme videre.
Starte kurset / påmelding
Før du melder deg på må du ha avtalt opplæring. Se BkKvalitet.
Trykk deretter på knappen "Gå til påmelding". Du blir umiddelbart registrert som deltaker, og mottar en e-post-bekreftelse.
Sist oppdatert
Forutsetninger
Produsert av
Ansvarlig
Ta kontakt hvis du har spørsmål om dette kompetansetiltaket.
Oppgi hvilket kurs det gjelder i meldingen.