Hvordan hente ut rapporter over alle ansatte på mitt arbeidssted/enhet/sektor

(Forutsetning: Tilgang som Leder eller Rapportør)

  1. Klikk på navnet øverst til høyre (når du er pålogget) og klikk på Min startside:
    Skjerbilde av hovedmeny ved å trykke på eget navn

  2. Klikk på Arbeidsstedsrapporter

  3. Klikk på Ansatt-rapport

  4. Klikk på Velg og gå til riktig kommune/sektor/enhet/arbeidssted der du ønsker å ta ut en rapport (og som du har tilgang til), slik:

    Arbeidsstedsrapport

    Du kan velge et hvilket som helst nivå, også overordnende nivåer, som du har tilgang til.

  5. Når du har valgt arbeidssted, kan du klikke i feltet for ønsket rapportformat og velge mellom å vise i nettleseren eller opprette en Excel-regneark.

  6. Klikk deretter på Opprett rapport over de ansatte på det aktuelle arbeidsstedet, og du vil se en rapport tilsvarende denne (nettleserrapport):



  7. Hvis man henter ut en tilsvarende rapport på et overordnet nivå, vil rapporten se slik ut, og man må da klikke seg inn på de enkelte arbeidsstedene for å se oversikten over de ansatte:

    Nivåer - rapporter

  8. I organisasjonsstrukturen er det mulig å sette opp tilgang til å hente ut rapporter på de ulike nivåene. Da må ansatte gis rollen Rapportør (se siden Hvordan sette opp en organisasjonsstruktur)

Sist endret: fredag, 1. oktober 2021, 09:52