Kurset gjelder for ansatte i Bergen kommune og skal gi deg en helhetlig gjennomgang av løsningen med fokus på kommunikasjon, fravær og fraværshåndtering med mer.
Om dette kurset
Målgruppe: Administrative brukere og superbrukere fra SFO ansatt i Bergen kommune
Kursbeskrivelse: Kurset skal gi deg en helhetlig gjennomgang av løsningen med fokus på kommunikasjon, fravær og fraværshåndtering med mer.
Kursinnhold:
- Oversikt elev
- Elevkort
- Meldingsfunksjon
- Rapporter
- Bildedeling
- Åpningstider
- Fraværsinnstillinger
- Inn- og utregistrering
- Support
Avmeldingsfrist: 22.04.2019
Fra og med denne dato er det ikke mulig å melde seg av selv - ta eventuelt kontakt med kursansvarlig for å melde fra
Kontaktinformasjon til kursarrangør: marie.aune@bergen.kommune.no
Forutsetninger
Ingen
Produsert av
BBSI, Bergen kommune
Kursansvarlig
Kurssted
Spelhaugen - kursrom 1, Bergen
Tid fra - til
02.05.2019 kl. 12:00-15:00
Tidsbruk
3 Timer
Læringsformat
Arrangement
Ledige plasser
24 av 24
Påmeldingsfrist
22.04.2019