Kurset gjelder for ansatte i Bergen kommune og skal gi deg en helhetlig gjennomgang av løsningen med fokus på kommunikasjon, fravær og fraværshåndtering med mer.
Om dette kurset
Målgruppe: Administrative brukere og superbrukere fra SFO ansatt i Bergen kommune
Kursbeskrivelse: Kurset skal gi deg en helhetlig gjennomgang av løsningen med fokus på kommunikasjon, fravær og fraværshåndtering med mer.
Kursinnhold:
- Oversikt elev
- Elevkort
- Meldingsfunksjon
- Rapporter
- Bildedeling
- Åpningstider
- Fraværsinnstillinger
- Inn- og utregistrering
- Support
Avmeldingsfrist: 22.04.2019
Fra og med denne dato er det ikke mulig å melde seg av selv - ta eventuelt kontakt med kursansvarlig for å melde fra
Kontaktinformasjon til kursarrangør: marie.aune@bergen.kommune.no
Prerequisites
Ingen
Produced by
BBSI, Bergen kommune
Coordinator
Location
Spelhaugen - kursrom 1, Bergen
Time from - to
03.05.2019 kl. 08:00-11:00
Estimated time spent
3 Timer
Course Type
Event
Available seats
24 of 24
Deadline
22.04.2019