Kurset er for ledere og personalmedarbeidere i Bergen kommune.
Om dette kurset
Målgruppe: Leder og personalmedarbeidere i Bergen kommune.
Kursbeskrivelse: God planlegging og riktig håndtering av spørsmål omkring ferieavvikling og opptjening av feriepenger, sikrer at ferieavviklingen kan foregå på en god måte. Det krever at du som leder eller personalmedarbeider er godt forberedt og har overveid de viktigste problemstillingene rundt ferie på forhånd. Vi går i kurset gjennom regelverket om ferie, både ferieloven og hovedtariffavtalens bestemmelser og gjennomgår registreringer og rapporter knyttet til den praktiske håndteringen av regelverket i Bergen kommune.
Kurset tar også for seg hvordan ferie håndteres i
RS Ajour.
Hvis kurset er fullt kan du sette deg på venteliste ved å trykke på "Gå til venteliste".
Fullført og godkjent kurs overføres automatisk til din CV i "CV og kompetanse".
Avmeldingsfrist: 19.03.2021 (ikke mulig å melde seg ut selv f.o.m. denne datoen).
Prerequisites
Produced by
Coordinator
Hvis du har innspill eller spørsmål om kurs og samlinger, som HR konsern arrangerer, ta kontakt med oss.
OBS! Skriv hvilket kurs det gjelder og oppgi hvilken e-postadresse vi kan svare deg på.