Kursbeskrivelse: 

Hva plikter vi som arbeidsgiver å gjøre når arbeidstaker har gått over på arbeidsavklaringspenger? På kurset ser vi på muligheter i oppfølgingen og hva det er viktig å huske på. Målet er å finne løsninger som kan føre til at arbeidstaker kan komme tilbake i arbeid.

Kurset gjennomføres digitalt og lenke sendes ut til påmeldte deltagere

Målgruppe:

Styrere i kommunale barnehager og ledere i Etat for spesialpedagogiske tjenester

Avmeldingsfrist: 25.01.2022

Fra og med denne dato er det ikke mulig å melde seg av selv - ta eventuelt kontakt med kursansvarlig for å melde fra

Kontaktinformasjon til kursarrangør: For aktiv e-postadresse skriv: Nina.Jensen@bergen.kommune.no


Produsert av
Etat for barnehage, Bergen kommune
Kursansvarlig
Instruktører
Kurssted
1 Digitalt møtested
Tid fra - til
27.01.2022 kl. 08:30-11:30
Læringsformat
Arrangement
Ledige plasser
0 av 20
Påmeldingsfrist
25.01.2022