Kurs for ansatte i Bergen kommune som skal registrere fakturagrunnlag til faktura ut fra Bergen kommune.

Om dette kurset

Målgruppe: Personer som har behov for å registrere fakturagrunnlag i UBW Økonomi Web. Kurset er også
aktuelt for de som skal sende internordre til andre avdelinger i Bergen kommune (Bykassen). 

Læringsmål: Kurset skal gi god kunnskap i registrering av fakturagrunnlag og i registrering av internordre i
UBW Økonomi Web.

Kursbeskrivelse: Gjennomgang av kunderegister for å søke etter kunde. Grundig innføring i registrering og
vedlikehold av fakturagrunnlag. Enkel spørring/søk på kundereskontro. Gjennomgang av aktuelle skjema.
Hvordan sende internordre til andre avdelinger i Bergen kommune. Oppfølging av ubetalte internordrer.

VIKTIG om deltagelsen:  

  1. Ingen andre kan melde deg på enn deg selv. Du må ha ressursnr og brukerid før du kan melde deg på. 

  1. I UBW økonomi web kursbasen blir det på forhånd tilordnet eksempelfakturaer til hver deltager. For å få tilgang til dette, MÅ deltager ha tilgang til kommunalt nett, enten på jobb-pc tilkoblet hjemmefra, eller på jobb-pc som er direkte koblet i kommunalt nett. 


Avmeldingsfrist: 09.02.2022


Fra og med denne dato er det ikke mulig å melde seg av selv - ta eventuelt kontakt med kursansvarlig for å melde fra.


Kontaktinformasjon til kursarrangør: LRS hjelper deg


Forutsetninger
Du må sørge for at du har tilgang til pc som er tilknyttet Bergen kommune sitt nett på kursdagen. Grunnleggende ferdigheter i bruk av pc og internett. Gjennomført kurset UBW økonomi grunnkurs 1- grunnleggende økonomikunnskap og UBW økonomi grunnkurs 2- leverandørfaktura og internordre.
Produsert av
Lønns- og regnskapssenteret, Bergen kommune
Kursansvarlig
Instruktører
Kurssted
1 Digitalt møtested
Tid fra - til
15.02.2022 kl. 08:30-11:30
Intern pris
500
Læringsformat
Arrangement
Ledige plasser
0 av 15
Påmeldingsfrist
09.02.2022