Gå til hovedinnhold

Medarbeidersamtalen 14.02.2018

Logo, veileder medarbeidersamtalen.

Medarbeidersamtalen er en planlagt, årlig samtale som du som leder skal ha med dine medarbeidere. Dette kurset gir kunnskap om medarbeidersamtalen, samt trening på samtaleferdigheter mer generelt.

Om dette kurset

Målgruppe:  Ledere i Bergen kommune

Læringsmål:

Kurset gir innsikt i regler og anbefalinger til hjelp i medarbeidersamtaler i Bergen kommune. Det gis tips til samtaleteknikk gjennom forelesning og praktisk trening. Målet er å gjøre medarbeidersamtalen nyttig og utviklende for både leder og medarbeider.

Medarbeidersamtalen er en del av system for medarbeiderutvikling som er omtalt i HR-strategien. 


Hvis kurset er fullt kan du sette deg på venteliste ved å trykke på knappen "Gå til påmelding". 

Avmeldingsfrist: 09.02.2018 (avmelding er ikke lenger mulig f.o.m. denne dato)


Forutsetninger
Ingen
Produsert av
HR konsern, Bergen kommune
Kursansvarlig
Instruktører
Kurssted
Augustin hotell, Bergen
Tid fra - til
14.02.2018 kl. 09:00-15:00
Intern pris
700
Læringsformat
Arrangement
Ledige plasser
12 av 25
Påmeldingsfrist
12.02.2018