Det er etablert et Prosjektlederforum i regi av Digitalisering og innovasjon, som er et forum for inspirasjon og faglig oppdatering, erfaringsutveksling og beste praksis for prosjektledere i Bergen kommune.
Om dette kurset
Målgruppen for dette forumet er prosjektledere, som inviteres til samlinger minimum 2 ganger årlig. Innholdet på samlingene vil omfatte metodikk, bruk av veiledere og verktøy, erfaringsutveksling, utfordringer med prosjektlederrollen og mye mer.
Dette Prosjektlederforumet har følgende tema:
-
Hvordan jobbes det med innovasjon i Bergen kommune?
Info om INNOLAB v/Kjersti Eiken Design Thinking - Workshop som vil gi prosjektledere forståelse og kjennskap til metodikken v/Kjerstin Hernes og Christina Gytre fra PWC
Hvis samlingen er full kan du sette deg på venteliste ved å trykke på knappen "Gå til venteliste".
Kontaktinformasjon til kursarrangør: benedicte.jensen@bergen.kommune.no