Hva må jeg gjøre før aktivitetens start?
Vi anbefaler at alle forsøker å logge seg på via møtelinken i god tid før kursstart (ca. 15 min før).
Sjekk at du:
- får koblet deg opp til kurset/møtet og se til at du har lyd og bilde
- har tilgang og innlogging til Teams
- benytter nettleser (Google Chrome eller Microsoft Edge) ettersom kurset gjennomføres i Microsoft Teams
Lenke til kurset sendes til deg ved påmelding (se lenger ned)
Hvordan
er kurset lagt opp?
Opplæringen vil blant annet dekke følgende tema:
- Navigering og brukerrelaterte tilpasninger
- Behandle journalposter (avskrive restanser)
- Opprette og behandle oppgaver, inkl. merknader
- Opprette saker og journalposter, inkl. redigering av disse
- Sende/ekspedere journalposter til eksterne og interne mottakere
- Importere e-post
- Gjøre enkle og utvidete søk, inkl. bruk av favoritter
- Slette filer, fjerne journalpost og avslutte saker
Hvordan kobler jeg meg opp?
Følg denne oppskriften når du skal koble deg opp:
Velkommen til kurs
Forutsetninger
Ansatte i Ringerike kommune som i dag bruker ESA og framover skal bruke WebSak
Produsert av
Ringerike kommune
Deltakere
Læringsformat
Arrangement
Ledige plasser
31 av 50
Påmeldingsfrist
20.10.2020