Kurssted: Sandnes kompetansesenter | Rom: Plenumsal |
Kursholder: Øyvind Paust Andersen | Pris: 1000 |
Målgruppe: Ansatte i Sandnes kommune som arbeider med kunder internt/eksternt og ser at service er en kritisk suksessfaktor |
Om dette kurset
Målgruppe: Ansatte i Sandnes kommune som arbeider med kunder intern og eksternt og ser at service er en kritisk suksessfaktor
Kursbeskrivelse:
«Øyvind Paust-Andersen har mange års erfaring som foredragsholder og kursinstruktør innen kommunikasjon og samspill, humor og sosiale ferdigheter, relasjonssalg og presentasjonsteknikk. Han er også mye benyttet som konferansier / programleder i private arrangement og for næringslivet.»
Servicekvalitet;
- Våre holdninger og betydningen av disse
- ServiceKultur/ServiceAtferd
- Den gode relasjonen
- Humor/Sosiale ferdigheter - viktig element i dialog med andre
- Forskjellen på god og dårlig kommunikasjon - konsekvenser
- "Fornøyde medarbeidere gir fornøyde kunder"
- Det viktige førsteinntrykket
Hvis kurset er fullt kan du sette deg på venteliste ved å trykke på knappen "Gå til venteliste".
Kontaktinformasjon til kursarrangør: sandnes.kompetansesenter@sandnes.kommune.no
Prerequisites
Ansatt i Sandnes kommune
Produced by
Sandnes kompetansesenter, Sandnes kommune
Time from - to
18.10.2018 kl. 08:30 - 15:00
Internal price
1000
Course Type
Event
Available seats
18 of 25
Deadline
03.10.2018