Påmeldingsmuligheter for dette kurset

Kurs i sjukefråværsoppfølging for leiar (digitalt)

Velkommen til obligatorisk kurs i oppfølging av sjukefråvær for leiarar. 

Kurset er ei videreføring av kursrekka i tilrettelegging som blei gjennomført i 2023, og er eit tiltak i samband med satsingsområda auka nærvær, robuste arbeidsmiljø og ei føreseieleg økonomisk situasjon for kommunen.

Fokus i kurset er kompetanseheving knytta til kontinuerleg sjukefråværsoppfølging som del av leiarkvardagen, og gevinsten av å vera tett på alle typar av sjukefråvær, følge opp tidleg og vera tydeleg som leiar.

Tema i kurset:

  • Råd og tips til korleis arbeide systematisk med oppfølging av sjukefråvær
  • Gevinstar ved aktiv informasjonsdeling i «fredstid»
  • Ulike typar fråvær og spørsmål leiar kan stilla den sjukmelde
  • Gode rutinar for tilrettelegging, dokumentasjonskrav og fristar
  • Definsjonar, rettar og frister knytta til sjukepengar
  • Rutinar for å få korrekt refusjon og unngå tap av sjukepenger
  • Frister og ansvarsfordeling mellom leiar med personalansvar og lønnsavdelinga

Kurset vil bli avholdt på Teams.

Kurshaldarar er lønnskonsulent Christine Heggø Nordland og HMS rådgjevar Elisabeth Økland.


Gjester har ikke tilgang til dette kurset, vennligst logg inn.